12 April 2011

Family Days...

Alhamdulilah... hari nie baru ade masa & mood nak update blog...

Sebenarnya nak update tentang family day "Satu Hati Keluarga Harmoni" last week... tp mcm x tau nak goreng ape plak kat sini...idea ade tp nak buat ayat rasa mcm payah sangat...hihihi... tp memang seronak dapat berkumpul... ada yang sampai hari jumaat & ada yg dtg hari sabtu...pagi2 lagi dah bangun untuk terjun tiruk di pantai & pool... macam-macam gaya dan ragam, semuanya mencuit hati... masing2 bergaya dgn swimming suit yg baru dibeli, termasuk la tuan punyer blog...hiks... biar la gambar memceritakan segala-galanya... oh... ya...gambar2 nie semua telah ditapis supaya gambar2 yg sopan & yang sesuai utk tontonan umum...hahaha... yang lain hanya akan diuploadkan di FB family... 
My son's

Banana Boat

Kecoh dimana-mana!!!

atok & nenek yg turun ke laut

mane la peginya mak2 budak nie...tinggal bapak2 je...

Oooo... kat sini rupanye mak2 budak tuh...hiks...

Semua gambar saya mesti memakai google...bukan jakun ye... tapi google saye ade 'power' so dah la x bole pakai cermin mata...klu saya bukak memang x nampak mana satu hidung...mana satu telinga...hahaha...so terpaksa la pakai google sampai dlm hotel...




2 comments:

  1. ooo boleh beli google ada power ye zara...
    ihiksss ku pun konpem tak nampak klu bukak spek ni...
    kang tercapai tangan boipren orang lain plak ;p

    ReplyDelete
  2. Sz : hahaha... itu la pasal...org lain pon pelik, pehal la minah nie berjalan balik pon nak pakai google...hihihi
    memang ada google yg ade power tp mase beli kene beli power kurang drpd power yg sebenar...

    ReplyDelete