Migu lepas tetiba terasa nak makan serawa durian... ala bubur durian yang cecah roti tuh... ade yg panggil bubur ade yg ckp serawa...mane2 la...tapi ari tuh ada akak tuh cakap itu dipanggil serawa...oooo iye ke...baru ku tahu...hiks...
So dengan mengediknya saya terus telefon adik beradik ajak berkumpul umah mak sabtu nie nak buat pesta buah-buahan... so sambutan amat menggalakkan... kebetulan masing2 dah lame x balik umah mak...mana x nye...asik sibuk berkumpul umah atok je, dgn spupu kawin & pergi PD lagi...
Kebetulan sabtu I'jaz ade kelas ganti...ok fine... baba dia anto then mula2 saya sruh adik amik kat rumah...hahaha...nanti ijaz balik sekolah en. hubby trus balik Rawang...then adik telefon kate nak amik pukul 3...alahai mata nie mengantuk tambahan lagi baju blom berlipat, trus bg tau adik x yah amik la, nanti balik sendiri... then trus call en. hubby sruh amik kat umah...x pasal2 nanti dia trus balik Rawang nanti...hihi...sampai rawang tgk kereta pengantin ade...my kazen yg kawin ari tuh bawak wifenya berjalan2 umah mak2 sedara... langkah kanan pangantin... pandai ko pilih mase yg bang...hiks... thanks to my adik ipar gak sbb tlg masak lauk utk pengantin & kite org makan malam, tu la sape sruh ponteng kerje...hiks...hahaha...
sorry x gambar... maleh plak nak amik bile dah berkumpul...dok sibuk berborak jer...
wahhhh sedapnyaaa..
ReplyDeletesaya memang "hantu durian"!
tapi skrg kitorg saja "takutkan" syimir ngan hantu durian upin ipin tu...dia blh jawab plak nak makan durian dgn hantu durian..sabo je la
mmg sodap, tp saya makan klu buat bubur je...klu mkn mentah tuh kurang skit...hihi
ReplyDeleteBudak2 skang nie bkn reti takut...kite nak takutkan dia....kite balik kene... cute je kan budak2 nie...